NOVÉ ČÍSLO
Deník pro IT profesionály
Securitytrends
Technologie
Internet a komunikace
Coffee Break
Newsletter
Kariéra
Analýzy
Hledat
Computertrends
»
Technologie
»
Skončit na půli cesty se nevyplácí
Skončit na půli cesty se nevyplácí
Lenka Vokůrková
4. 10. 2006
Sdílet
Sdílejte na Facebooku
Sdílejte na síti X
Problematika firemních intranetů a portálů získává na důležitosti a její zvládnutí se stává kompetitivní výhodou. O potřebě nové generace řešení jsme hovořili s Petrem Ulrichem z Qbizm Technologies.
Přínosy VoIP vašima očima
Ateus Mobility Extension od 2N
Našli jste v článku chybu?
Autor článku
Lenka Vokůrková
Témata:
Software
Mohlo by vás zajímat
Live WEBCAST: Chytrá IT podpora pro hybridní práci
Největšími investory do komerčního spywaru jsou Spojené státy
Podcast s Petrem Mackem z Caflou: jak zvládnout digitalizaci, automatizaci a AI v malé firmě
Anketa
Hodláte nasadit ve své firmě nějakou formu agentní AI?
Ano, už experimentujeme a připravujeme vhodnou strategii
Ano, ale teprve se rozmýšlíme, kde všude ji lze nasadit
Ne, vystačíme si i s běžnou automatizací
Ne, považujeme to za riziko
Moc o tom zatím nevíme
Kvíz týdne
Jak jste pevní v kramflecích v případě kyberbezpečnosti?
1/11 otázek
Spustit kvíz
TIP NA VIDEO
Coffee break: Bezpečnost s velkým srdcem, říká Pavel Černý ze společnosti Eurosecure
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
Víme, kdo vyhrál druhé kolo soutěže IT produkt roku 2025
První kolo soutěže IT produkt roku 2025 má své vítěze
Ocenění IT produkt roku 2024
Školení pro IT
WireGuard: nasazujeme VPN rychle a jednoduše
8. 10. 2025
9:30
Více
Zabbix - pokročilé monitorování
14. 10. 2025
9:00
Více
Ansible – Efektivní nasazení a provoz
20. 10. 2025
9:00
Více
Z našich webů
AI gramotnost českých firem roste, polovina ale stále zaostává
Stavebnictví šplhá na předcovidovou úroveň. Brzdí ho pomalé stavební řízení i nedostatek lidí a…
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Live WEBCAST: Chytrá IT podpora pro hybridní práci
AI operátoři frustrují zákazníky. Nečekaný pokles kvality asistence vrací do hry call centra
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
Konec Windows 10: Příležitost pro upgrade na Windows 11 a modernizaci firemního hardwaru
AI gramotnost českých firem roste, polovina ale stále zaostává
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Co píšeme v nejnovějším Computertrends?
PŘEDPLATNÉ
ČLÁNKY DO MAILU