NOVÉ ČÍSLO
Deník pro IT profesionály
Securitytrends
Technologie
Internet a komunikace
Coffee Break
Newsletter
Kariéra
Analýzy
Hledat
Computertrends
»
Internet a komunikace
»
Nahrávání hovorů ve VoIP sítích i kontaktních centrech
Nahrávání hovorů ve VoIP sítích i kontaktních centrech
Pavel Louda
4. 9. 2007
Sdílet
Sdílejte na Facebooku
Sdílejte na síti X
Do systému Genesys, jenž slouží k řízení provozu kontaktních center, byla integrována aplikace CallREC od české společnosti Zoom International. Díky tomu je možné zaznamenávat telefonních hovory v prostředí IP telefonie i kontaktních center.
Jízdní řády míří na iDnes.cz
Mc Afee Total Protection
Našli jste v článku chybu?
Autor článku
Pavel Louda
Témata:
Software
Mohlo by vás zajímat
Meta tají studie, dle kterých Facebook a Instagram škodí zdraví
Prosincový Computertrends je tu. Co se v něm dočtete?
Malware vytvořený genAI je neškodný, ukazuje studie Googlu
Anketa
Je umělá inteligence novou investiční bublinou?
Ano, investice do AI vysoce přesahují možnosti jejich návratnosti
46 %
Ano, jde v podstatě o princip tzv. letadla (Ponziho schéma)
18 %
Ne, potenciál AI je velmi vysoký
24 %
Nevím
12 %
Kvíz týdne
Jak jste pevní v kramflecích v případě kyberbezpečnosti?
1/11 otázek
Spustit kvíz
TIP NA VIDEO
AI už není hudbou budoucnosti – zásadně mění fungování firem už dnes. Podívejte se, jak v tom IBM nastavuje pravidla hry
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
Ocenili jsme úspěšné účastníky celoroční soutěže IT produkt roku 2025
Vítězové posledního kola soutěže IT produkt roku 2025 jsou tady
Víme, kdo vyhrál druhé kolo soutěže IT produkt roku 2025
Školení pro IT
Kubernetes
8. 12. 2025
9:30
Více
Správa linuxového serveru
10. 12. 2025
9:00
Více
Hacking v Praxi 2
10. 12. 2025
9:00
Více
Z našich webů
Proměny trhu: Konsolidace, růst dat a změna nabídky
Cloud nevyhrál nad on-premise. Firmy chtějí svobodu volby
Jan Duda (PCV Computers): Nebuďte posunovači beden
Průzkum kyberbezpečnosti: Firmy obstály, rizikově se chovají hlavně lidé
Factoring láme rekordy. Firmy ho berou jako klíčový nástroj pro řízení rizik i likvidity
V říjnu se do chytrých telefonů Evropanů dobýval špionážní malware
Odpovědnost za rozhodnutí zůstává na lidech AI navzdory
EUDR mělo platit už v prosinci, nakonec se ale firem dotkne později
Čechům nejvíc vadí spamy a irelevantní reklama na sociálních sítích
Co píšeme v nejnovějším Computertrends?
PŘEDPLATNÉ
ČLÁNKY DO MAILU