Zákazníci služby Vodafone TV najdou v seznamu programů tři nové kanály, které provozuje přímo operátor. Všechny jsou zaměřené na filmy, liší se pouze žánrovým zaměřením.
„Na každém z vodafonních programů najdete tituly, mezi kterými můžete libovolně vybírat. Každý titul pak začíná krátkým reklamním spotem,“ uvedl operátor.
Žádná jiná reklama se už pak nepřehraje, film poběží bez přerušení až do konce. „Každý z titulů je navíc na kanálu dostupný až 7 dnů, stejně jako u ostatních programů nebo v naší Videotéce,“ doplnil Vodafone.
Chcete dostávat do mailu týdenní přehled článků z Computertrends? Objednejte si náš mailový servis a žádná důležitá informace vám neuteče. Objednat si lze také newsletter To hlavní, páteční souhrn nejdůležitějších článků ze všech našich serverů. Newslettery si můžete objednat na této stránce.
Na pozici 22 je stanice Vodafone Family, jejíž program tvoří rodinné filmy. Na pozici 43 najdete program Vodafone Comedy, který kombinuje české a světové oddechové žánry. A na pozici 44 je nyní kanál Vodafone CZ/SK, ten je pro fandy české a slovenské kinematografie. Zařazuje nedávno uvedené snímky i legendární tituly z filmového archivu. Operátor spolupracuje s distribuční společností Bontonfilm.
Programy Vodafone Comedy, Family a CZ/SK jsou součástí předplacené televizní nabídky od základního balíčku Vodafone TV+. Dostupné jsou na set-top boxech se systémy Android a Linux i v televizní aplikaci. Technické řešení vzniklo ve spolupráci s firmami Starmax Media a Tivio.
Televizní službu Vodafonu používá 634 tisíc zákazníků. Největší IPTV službou na trhu je Oneplay: v polovině května skupina PPF uvedla, že ji používá kolem 1,4 milionu předplatitelů. Magentu TV operátora T-Mobile na konci prvního čtvrtletí používá přes 304 tisíc registrovaných uživatelů. Oba konkurenti Vodafonu také produkují vlastní stanice, u O2 jsou to kanály z rodiny Oneplay Sport a u T-Mobile filmový kanál Magenta Kino.